Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kalendarz

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

maj 2018

20180528
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Marketing turystyczny

Data: 28.05.2018 - 29.05.2018
Miejsce: Golden Tulip Międzyzdroje Residence, ul. Gryfa Pomorskiego 79
Organizator: Instytut Przedsiębiorczości UJ, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Szczecinie
Kontakt: pte@pte.szczecin.pl
Witryna internetowa wydarzenia: pte.szczecin.pl
Marketing turystyczny

Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Oddziałem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Szczecinie zaprasza do udziału w X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing turystyczny". Wydarzeniu patronuje rektor UJ prof. Wojciech Nowak.

Problematyka marketingu turystycznego stanowi niezwykle ważny obszar zagadnień związanych z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej. Rozwój rynku usług turystycznych, zarówno od strony podaży (zróżnicowana oferta, silna konkurencja), jak i popytu (rosnące wymagania konsumentów, nowe wzorce konsumpcji), wymusza na podmiotach tego rynku podejmowanie działań marketingowych. Dotyczy to zarówno bezpośrednich dostawców usług, tj. przedsiębiorców turystycznych, jak i destynacji turystycznych - oferujących obszarowy produkt turystyczny.

Celem konferencji jest przybliżenie problematyki marketingu turystycznego, w tym zwłaszcza zagadnień dotyczących:

  • marketingu mix - instrumentów wewnętrznych tworzących plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego,
  • otoczenia - zewnętrznych możliwości i zagrożeń (wymagania konsumenta, zachowania konkurentów, polityka społeczno-gospodarcza),
  • procesu dostosowania - strategicznych decyzji, w wyniku których koncepcja marketingu mix i polityka wewnętrzna firmy zostają odpowiednio dostosowane do sił rynkowych.

Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i opinii uczestników reprezentujących środowiska naukowe, samorządowe i biznesowe. Istotnym celem konferencji jest pogłębienie współpracy naukowej, badawczej oraz dydaktycznej w środowisku ekonomistów, reprezentujących wszystkie dyscypliny nauk ekonomicznych (zwłaszcza ekonomię oraz nauki o zarządzaniu).

Rejestracja uczestników X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing Turystyczny" następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron