Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kampania promocyjna UJ nagrodzona w konkursie Genius Universitatis

Kampania promocyjna UJ nagrodzona w konkursie Genius Universitatis

Kampania reklamująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim "Czy jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?" przygotowana przez Dział Promocji UJ została dwukrotnie nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu Genius Universitatis. Uroczystość wręczenia dyplomów odbyła się w piątek w Pałacu Kultury i Nauki podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018.

 

Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej Genius Universitatis 2018 został zorganizowany już po raz 7. przez Wydawnictwo Perspektywy. Ma na celu propagowanie nowoczesnych i nowatorskich praktyk, narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, wspieranie rekrutacji na studia oraz promocję biorących w nim udział szkół wyższych. Kapituła konkursu - w składzie Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska - wyłoniła zwycięzców w 7 kategoriach (3 w każdej z nich): reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing i serwis rekrutacyjny. W tym roku do konkursu zgłosiło się 46 uczelni, a 126 prac spełniło warunki regulaminu.

Kampania "Czy jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?" uplasowała się na 2. miejscu w kategorii content marketing. Jej główną ideą było pokazanie, że studia na UJ to szansa na podniesienie swoich umiejętności na poziom mistrzowski i budowanie kompetencji ułatwiających start zawodowy, a także okazja do poznania mentorów, inspirujących do dalszego rozwoju i odkrywania nowych pasji. Głównym kanałem komunikacji w ramach akcji był profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku oraz dedykowana przyszłym studentom nowa strona internetowa kierunek.uj.edu.pl. Jej ambasadorami byli wybitni naukowcy: dr hab. Justyna Drukała (biotechnolog), prof. Bogdan de Barbaro (psychiatra i terapeuta), prof. Ryszard Laskowski (biolog)oraz prof. Wojciech Macyk (chemik). Kampania trwała od marca do czerwca 2017 roku.

Drugie miejsce akcji promocyjnej UJ przypadło również w kategorii kampania w mediach społecznościowych. W maju i czerwcu ubiegłego roku na uniwersyteckim fanpage’u pojawiło się 17 komentarzy z 15 przedmiotów maturalnych na poziomie podstawowym i rozszerzonym pod hasłem przewodnim "Komentarz Mistrza". Dodatkowo przeprowadzono konkurs #rozpoznajmistrza. Przez tydzień były publikowane zagadki dotyczące słynnych absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Szczegółowe informacje na temat konkursu Genius Universitatis 2018 dostępne są na stronie perspektywy.pl.

Fot. Warszawska Szkoła Reklamy

Polecamy również
Spotkanie kandydatów na rektora UJ ze wspólnotą uczelni

Spotkanie kandydatów na rektora UJ ze wspólnotą uczelni

Oświadczenie prorektora UJ ds. <span lang="la">Collegium Medicum</span>

Oświadczenie prorektora UJ ds. Collegium Medicum

UJ w najnowszym <span lang="en">QS World University Rankings by Subject 2024</span>

UJ w najnowszym QS World University Rankings by Subject 2024

W serii Monografie FNP ukazały się książki dwojga badaczy związanych z UJ

W serii Monografie FNP ukazały się książki dwojga badaczy związanych z UJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron