Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dwie nagrody dla UJ w konkursie Genius Universitatis 2017

Dwie nagrody dla UJ w konkursie Genius Universitatis 2017

Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się w piątek 10 marca podczas XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Uniwersytetowi Jagiellońskiemu przyznano 2. miejsce w kategorii „Serwis rekrutacyjny” oraz 3. miejsce w kategorii „Video online”. Do konkursu zgłosiło się 37 uczelni (w tym sześć wydziałów i jeden instytut), a zakwalifikowało się 108 prac.


Uniwersytet Jagielloński został wyróżniony za serwis promocyjno-rekrutacyjny studiUJ, przygotowany przez Dział Promocji i Informacji UJ. Ideą kampanii było przedstawienie młodych, ambitnych studentów i doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz ich studiów, opinii, decyzji życiowych i planów na przyszłość, a wszystko to w formie filmów, komiksów, fotoreportaży i wywiadów. Celem kampanii było ukazanie studiowania jako procesu, pewnej przygody trwającej w określonym czasie i miejscu, dlatego też w jej trakcie pojawiały się hasła związane między innymi z samym procesem zdobywania wiedzy. Kraków został w niej ukazany jako miasto idealne dla studentów.

W kategorii „Video online” nagrodę otrzymał klip muzyczny do piosenki „Geologia” Mateusza Mańka Smolenia, zrealizowany przy wsparciu finansowym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Teledysk był częścią akcji promocyjnej Twarze UJ, mającej na celu zaprezentowanie szerszemu gronu odbiorców młodych ludzi studiujących na Uniwersytecie, ich pasji i zainteresowań, a także możliwości rozwoju, jakie dało im studiowanie na UJ. W akcji wzięło udział 31 osób z różnych kierunków studiów.

Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej Genius Universitatis został zorganizowany już po raz szósty przez Wydawnictwo Perspektywy. Szkoły wyższe oceniono w siedmiu kategoriach:

  • reklama prasowa – 9 prac konkursowych,
  • event wspierający rekrutację – 23 prace konkursowe,
  • gadżet promocyjny – 17 prac konkursowych,
  • kampania w mediach społecznościowych – 16 prac konkursowych,
  • video online – 24 prace konkursowe,
  • serwis rekrutacyjny – 9 prac konkursowych,
  • content marketing – 10 prac konkursowych.

Po trzech zwycięzców w każdej z konkursowych kategorii wyłoniła kapituła konkursu, złożona ze znakomitych ekspertów marketingu: Katarzynę Dragović, Jacka Kotarbińskiego, Pawła Tkaczyka, Leszka Stafieja, Jacka Szlaka oraz Dariusza Puzyrkiewicza. Wśród kryteriów, które uwzględniło jury, znalazły się: nowatorstwo pomysłu, spójność stosowanego narzędzia marketingowego z deklarowanym hasłem i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter narzędzia przekazu informacji rekrutacyjnej, estetyka i wartość artystyczna wykonania.

Warto przypomnieć, iż w Uniwersytet Jagielloński znalazł się w gronie zwycięzców również w poprzedniej edycji konkursu.

Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne są na stronie perspektywy.pl/genius.

Zdjęcie: Olga Wąsik

Zobacz video galerię
Polecamy również
Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała

Badaczki Uniwersytetu Jagiellońskiego z Nagrodami Ministra Nauki

Badaczki Uniwersytetu Jagiellońskiego z Nagrodami Ministra Nauki

Widok zawartości stron Widok zawartości stron