Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Wiadomości

Web Content Display Web Content Display

Poczwórny sukces UJ w konkursie Genius Universitatis

Poczwórny sukces UJ w konkursie Genius Universitatis

Uniwersytet Jagielloński zdobył aż 4 nagrody w tegorocznym konkursie na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej Genius Universitatis 2019. Organizowany przez Wydawnictwo Perspektywy konkurs ma na celu propagowanie nowoczesnych i nowatorskich praktyk oraz narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, a także wspieranie rekrutacji na studia oraz promocję biorących w nim udział szkół wyższych.

Kampania reklamująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim „#misjaUJ”, przygotowana przez Dział Promocji UJ, zdobyła pierwsze miejsce w kategorii kampania w mediach społecznościowych oraz trzecie miejsce w kategorii content marketing. W tym roku nagrodzony został również Instytut Psychologii UJ, który zdobył pierwsze miejsce w kategorii serwis rekrutacyjny oraz  trzecie miejsce za reklamę prasową. Działania Instytutu Psychologii były częścią “Kampanii XD”, która promowała nabór na studia psychologiczne w roku 2018.

Podejmij wyzwanie #misjaUJ - pod takim hasłem trwała kampania promocyjno-rekrutacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego. W kampanii wzięli udział studenci i doktoranci UJ, którzy prezentowali swoje pasje i zainteresowania oraz sposób w jaki godzą je ze studiowaniem. Kampania promocyjno-rekrutacyjna #misjaUJ trwała od 23 marca do końca sierpnia 2018 roku.

Na potrzeby kampanii #misjaUJ został utworzony profil @misjaUJ na Instagramie. Podczas trwania akcji na profilu publikowane były liczne zdjęcia, nagrania wideo oraz InstaStories. Przez kilka miesięcy profil współprowadzili studenci i doktoranci UJ, którzy chętnie pokazywali swoje zainteresowania naukowe i pasje. Na profilu pojawiły się także różne cykle, m.in. „Wydziały UJ”, „(Nie) oczywisty UJ”, „UJ na wakacjach”, „Powodzenia na maturze”, a także posty komentujące zadania maturalne. Dzięki założonej na Facebooku grupie Rekrutacja na UJ, Uniwersytet pomagał m.in. rozwiać wątpliwości dotyczące  rejestracji, warunków przyjęcia na studia, informował o działających kierunkach.

W ramach kampanii powstała dedykowana przyszłym studentom strona internetowa misja.uj.edu.pl, ułatwiająca znalezienie informacji o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, prezentująca sylwetki osób biorących udział w cyklach Twarze UJ i Drużyna UJ oraz przybliżająca korzyści płynące z wyboru Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego jako miejsca studiowania. Na YouTubie powstał nowy kanał UJ dla młodych JUtube UJ, na którym można oglądać zarówno filmy wykorzystane w kampanii #misjaUJ, jak i prezentujące uczelnię oraz wydarzenia studenckie, a także wywiady ze studentami i doktorantami UJ. 

Kampania XD Instytutu Psychologii UJ była w dużej mierze eksperymentem. Postawiliśmy na swobodny język, chcieliśmy opowiedzieć o psychologii jako początku intelektualnej i zawodowej przygody - opowiada dr Samuel Nowak, rzecznik prasowy Instytutu Psychologii UJ, odpowiedzialny za kreację kampanii. Za design odpowiadała z kolei Andżelika Grodecka, która mówi: - Chcieliśmy pokazać, że Instytut Psychologii to zarówno miejsce, gdzie prowadzi się badania na światowym poziomie, jak i ludzie, którzy dbają o siebie i mają dystans do swojej pracy. I oczywiście była to świetna zabawa. Dlatego tym bardziej cieszę się, że nasze pomysły zostały ocenione. Na całość Kampanii XD składały się: serwis internetowy, reklama prasowa, gadżety i kampania online. W tym roku kampania zostanie zaprezentowana w odświeżonej wersji.

Photogallery
Recommended
Nagroda Instytutu Matematycznego PAN dla Adama Kanigowskiego

Nagroda Instytutu Matematycznego PAN dla Adama Kanigowskiego

Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała