Druga edycja konferencji poświęconej badaniom w sektorze kultury, kontynuuje rozważania podjęte w trakcie konferencji "Badania publiczności w instytucjach kultury", która odbyła się w kwietniu 2019 roku w Krakowie.
Ze względu na sytuację związaną z pandemią COVID-19 tegoroczna edycja odbędzie się w formie zdalnej.
Dostrzegając istotność tej problematyki oraz potrzebę dalszej dyskusji, organizatorzy chcą poszerzyć zakres wydarzenia o nowe tematy i zachęcają do rozmowy na temat przyszłości.
Jakie perspektywy rysują się przed praktykami, teoretykami i odbiorcami kultury? Z jakimi możliwościami i wyzwaniami będziemy się mierzyć? Jakie czekają nas zmiany? Jakimi narzędziami badać przyszłość tworzenia i organizowania? Jak w nowatorski sposób budować relacje z odbiorcami?
Zapraszenie do udziału w konferencki skierowane jest do całgoe środowisao sektora kultury, zarówno badaczy, jak i praktyków. Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń i dyskusji na temat badań w sektorze kultury. Przede wszystkim interesujące będą następujące obszary i zagadnienia:
- nowatorskie metody badań w sektorze kultury,
- nowe podejścia do badań interesariuszy sektora kultury i ich satysfakcji,
- badania oferty on-line sektora kultury,
- nowe możliwości finansowania badań w sektorze kultury,
- badania procesów wewnątrzorganizacyjnych i autodiagnoza w kulturze,
- ewaluacja przeprowadzonych badań w sektorze kultury,
- nowe perspektywy badawcze w kulturze,
- badania sektora kultury prowadzone w trakcie pandemii koronawirusa,
- jak przygotowywać się na przyszłość w obszarze kultury.
W trakcie konferencji zaplanowano: panele dyskusyjne, wystąpienia z referatem, sesję posterową, spotkanie integracyjne, program artystyczny.
Dołącz do wydarzenia: www.facebook.com/events/825164577916833
Ostateczny termin przesyłania abstraktów referatów i propozycji posterów mija 30 sierpnia 2020 r.
Formularz zgłoszeniowy