Zapraszamy na konferencję "Badania publiczności w instytucjach kultury" organizowaną w ramach współpracy Zakładu Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Historycznego Miasta Krakowa oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego. Będzie ona szansą do włączenia się w dyskusję na temat możliwości i potrzeb badań odbiorców instytucji kultury.
Organizatorzy chcieliby, aby konferencja stała się okazją do prezentacji własnych badań i doświadczeń w zakresie:
- prowadzonych badań preferencji odbiorców oferty instytucji kultury,
- oceny oferty instytucji kultury przez odbiorców,
- wykorzystywanych przez instytucje kultury kanałów dystrybucji informacji o swojej ofercie,
- rozpoznawalności marki instytucji kultury,
- badania poziomu identyfikacji i lojalności wobec instytucji kultury.
Uczestnicy będą także poszukiwać odpowiedzi na następujące pytania:
- jakie są drogi wyboru oferty kulturalnej przez odbiorców?
- jakie są relacje pomiędzy odwiedzającymi (użytkownikami) a współtwórcami kultury?
- jakie są granice partycypacji odbiorców w kształtowaniu oferty instytucji kultury?
Podczas konferencji zaprezentowany zostanie raport podsumowujący projekt badawczy Krakowski odbiorca kultury realizowany przez Zakład Zarządzania Kulturą w Instytucie Kultury na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Filharmonię Krakowską, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa oraz Muzeum Narodowe w Krakowie przy współpracy z Urzędem Miasta Krakowa i Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
Nabór referatów i posterów trwa do 28 lutego 2019. Chęć udziału (zarówno czynnego, jak i biernego) prosimy zgłaszać przez formularze dostępne na stronie badania.kultura.uj.edu.pl.