Celem siódmej konferencji z cyklu Annual Humanistic Management Conference będzie omówienie wzajemnej zależności pomiędzy solidarnością, dobrem wspólnym i zarządzaniem humanistycznym.
Biznes nie jest działalnością służącą samej sobie i społeczeństwo ma prawo oczekiwać, że przedsiębiorstwa będą działać solidarnie na rzecz dobra wspólnego. Oczekiwanie to, chociaż sprzeczne z priorytetem maksymalizacji zysku udziałowców, w pełni wpisuje się w zasady zarządzania humanistycznego, które stawia sobie za cel dostarczenie trwałych korzyści, zgodnie z ideą potrójnej linii przewodniej.
Celem siódmej konferencji z cyklu Annual Humanistic Management Conference będzie omówienie wzajemnej zależności pomiędzy solidarnością, dobrem wspólnym i zarządzaniem humanistycznym. Zweryfikowana zostanie hipoteza, według której solidarne działanie i dbanie o dobro wspólne są nieodłącznie wpisane w paradygmat zarządzania humanistycznego, tak jak są one niezbędne do znalezienia rozwiązań najbardziej palących problemów, z którymi zmaga się globalna społeczność. Uczestnicy zbadają, w jaki sposób poszanowanie godności życia i uwzględnianie czynników etycznych w decyzjach dotyczących zarządzania może sprawić, że przedsiębiorstwo będzie służyć dobru wspólnemu, wpisując się w ideę solidarności.
Tematyka konferencji obejmować będzie trzy główne obszary:
- kryzys klimatyczny – zarządzanie w antropocenie,
- nierówność – zarządzanie konwergencją,
- aktorzy: polityka, biznes i zarządzanie.