Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kalendarz

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

20221017

XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Turystyka w Naukach Społecznych

Data: 17.10.2022 - 18.10.2022
Miejsce: Bukowina Tatrzańska (Pensjonat „Orlik”)
Organizator: Instytut Przedsiębiorczości UJ
Kontakt: konferencjaturystyka@uj.edu.pl
Witryna internetowa wydarzenia: https://forms.office.com/r/mqvs27HTwe
XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Turystyka w Naukach Społecznych

Instytut Przedsiębiorczości UJ zaprasza na 12. edycję międzynarodowej konferencji naukowej Turystyka w Naukach Społecznych, która odbędzie się w dniach 17-18 października 2022 w Białce Tatrzańskiej. Współorganizatorem wydarzenia jest Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział w Szczecinie oraz Euro-Asia Tourism Studies Association.

Celem konferencji jest kontynuacja problematyki cyklu dotychczasowych 11 konferencji dotyczących zagadnień funkcjonowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu epidemii COVID-19 na funkcjonowanie branży hotelarskiej, wymiana doświadczeń i wiedzy przedstawicieli nauki oraz biznesu w kontekście aktualnych trendów i zmian dotykających sektor turystyczny, ze szczególnym uwzględnieniem rynku hotelarskiego oraz przegląd badań naukowych w obszarze turystyki przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych zajmujących się w/w problematyką. Podczas trwania konferencji zostanie zorganizowana sesja miedzynarodowa w ramach spotkań Tourism Cafe Lab, w kooperacji z Euro-Asia Tourism Study Association.

W ramach konferencji poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • wpływ epidemii COVID-19 na funkcjonowanie branży hotelarskiej
  • praktyki, strategie odbudowy rynku turystycznego
  • wyzwania współczesnego rynku turystycznego
  • systemy inteligentne w turystyce
  • nowoczesne technologie w działalności turystycznej
  • rozwój i planowanie turystyki w czasach post-pandemicznych
  • edukacja turystyczna i jej rola w odbudowie rynku turystycznego
  • nowe koncepcje w zarządzaniu turystyką
  • Revenue Management w przedsiębiorstwach turystycznych
  • turystyka zrównoważona
  • zachowania konsumentów w branży turystycznej (w tym hotelarskiej)
  • bezpieczeństwo w branży turystycznej
  • rachunkowość i finanse w branży turystycznej
  • turystyka międzynarodowa i zarządzanie kryzysowe w czasach pandemii

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Instytutu Przedsiębiorczości UJ.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron