Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na III Ogólnopolską Konferencję Naukową "Digital Ninjas", która nosi tytuł "Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi" i odbędzie się w formie online.
Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką etyki i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi w marketingu oraz chcą się dowiedzieć, jaki to ma wpływ na postrzeganie marki przez odbiorców. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę.
Konferencja składać się będzie z dwóch części:
- wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
- warsztatów z ekspertami.
Uczestnictwo może przybrać charakter czynny - wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów (zgodnych z głównym tematem konferencji) i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 31 marca 2023, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej.
Przykładowa problematyka wystąpień:
- społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa kreowana w mediach społecznościowych,
- etyka reklamy w mediach społecznościowych,
- wpływ CSR w mediach społecznościowych na przewagę konkurencyjną,
- media społecznościowe jako narzędzie wykorzystywane w kampaniach CSR,
- zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych,
- CSR w kreowaniu wizerunku marki,
- i inne.
Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach.
Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem wydarzenia.