Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kalendarz

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

kwiecień 2023

20230421
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi

Data: 21.04.2023
Organizator: Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ, Instytut Przedsiębiorczości UJ
Kontakt: akademiasocialninja@gmail.com
Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na III Ogólnopolską Konferencję Naukową "Digital Ninjas", która nosi tytuł "Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi" i odbędzie się w formie online.

Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką etyki i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi w marketingu oraz chcą się dowiedzieć, jaki to ma wpływ na postrzeganie marki przez odbiorców. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę.

Konferencja składać się będzie z dwóch części:

  • wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
  • warsztatów z ekspertami.

Uczestnictwo może przybrać charakter czynny - wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów (zgodnych z głównym tematem konferencji) i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 31 marca 2023, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej.

Przykładowa problematyka wystąpień:

  • społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa kreowana w mediach społecznościowych,
  • etyka reklamy w mediach społecznościowych,
  • wpływ CSR w mediach społecznościowych na przewagę konkurencyjną,
  • media społecznościowe jako narzędzie wykorzystywane w kampaniach CSR,
  • zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych,
  • CSR w kreowaniu wizerunku marki,
  • i inne.

Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach.

Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem wydarzenia.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron