Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Katarzyna Gad z Uniwersytetu Jagiellońskiego zwyciężyła w IX edycji Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój"

Katarzyna Gad z Uniwersytetu Jagiellońskiego zwyciężyła w IX edycji Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój

Sukces odniosły także dwie magistrantki z Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ - III nagrodę w konkursie otrzymała praca Evgeniyi Prikhodko, a wyróżnienie przyznano Iwonie Jakubas.

O triumfie absolwentek Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego informowaliśmy już 2 grudnia. Sama uroczystość wręczenia nagród odbyła się natomiast 10 grudnia w Sali Senatu Uniwersytetu Warszawskiego.

Katarzyna Gad odebrała nagrodę główną I stopnia, przyznaną za pracę magisterską „Branding narodowy w nowych mediach. Spoty promocyjne Polski w Internecie jako element budowania marki narodowej", której promotorem byłą dr hab. Agnieszka Hess, kierownik Zakładu Badań nad Mediatyzacją UJ. Laureatka na podstawie badań przeprowadzonych wśród Polaków i obcokrajowców scharakteryzowała aktualne postrzeganie polskiej marki narodowej w Internecie.

"Polska marka narodowa to temat, którego nie można bagatelizować i należy poświęcić mu szczególną uwagę. Przeprowadzone przeze mnie badania potwierdziły, że obcokrajowcy bardzo niewiele wiedzą o Polsce, a sami Polacy często jej nie doceniają. Polska marka narodowa będzie też tematem mojej pracy doktorskiej." – mówi Katarzyna Gad, która od października br. jest doktorantką Uniwersytetu Jagiellońskiego i w swojej działalności naukowej planuję skupić się właśnie na zagadnieniu marki narodowej. "Nagroda jest dla mnie jednocześnie wyróżnieniem, potwierdzeniem, że to, co robię jest ważne i motywacją do dalszej pracy. Kształtowanie polskiej marki narodowej, szczególnie za pośrednictwem nowych mediów, to jeszcze niewykorzystany potencjał. Potwierdza to m.in. skromna ilość publikacji naukowych (polskich autorów) odnośnie tego tematu. Chciałbym to zmienić" - dodaje.

W tym roku pierwszy raz w dziewięcioletniej historii konkursu po dwie z trzech nagród głównych sięgnęły absolwentki jednego wydziału - Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

III nagrodę główną otrzymała praca "Potencjał rozwoju turystyki muzycznej w Polsce na przykładzie koncepcji platformy internetowej GoForMusic" autorstwa Evgeniyi Prikhodko napisana pod kierunkiem naukowym dr. Jacka Gancarczyka z Katedry Zarządzania w Turystyce.

Ponadto kapituła konkursu przyznała wyróżnienie Iwonie Jakubas za pracę "Sposoby oddziaływania klastra Doliny Lotniczej na rozwój wiedzy związanej z przemysłem lotniczym", której promotorem była kierownik Katedry Metod i Technik Zarządzania w Sektorze Publicznym UJ prof. Grażyna Prawelska-Skrzypek.

 

Konkurs „Teraz Polska Promocja" na najlepszą pracę magisterską o tematyce promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski  organizuje od 2007 roku Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska". W tegorocznej edycji udział wzięło 75 studentów z całej Polski, a nagrody i wyróżnienia trafiły do 13 laureatów. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja i Rozwój".

Celem konkursu jest popularyzacja tematyki konkurencyjności Polski, w tym problematyka zdolności konkurencyjnej kraju, wyzwań rozwojowych Polski, innowacyjności i przedsiębiorczości oraz promocji Polski w kraju i na świecie. Oczekiwane są prace magisterskie poświęcone zagadnieniom istotnym z punktu widzenia potrzeby wspierania konkurencyjności oraz wzmacniania źródeł wzrostu i rozwoju gospodarczego Polski.

zdjęcia - materiały organizatora

Polecamy również
Prof. Włodzimierz Wróbel wybrany Obywatelskim Sędzią Roku
Szpital Uniwersytecki laureatem nagrody Budowa Roku 2019
Prof. Magdalena Heydel nagrodzona za przekład "O równowadze"
Poznaliśmy pierwszego laureata Nagrody im. Franka Wilczka

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Znajdziesz nas tutaj