Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

UJ z laurem w konkursie Genius Universitatis 2022

UJ z laurem w konkursie Genius Universitatis 2022

Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa odbyła się kolejna edycja największego i najbardziej rzetelnego konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce Genius Universitatis. Uniwersytet Jagielloński zdobył 2. miejsce w kategorii content marketing.

 

 

Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się w piątek 22 kwietnia podczas XXXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2022 w hali EXPO XXI. W kategorii content marketing 2. miejsce zajęła najstarsza uczelnia w Polsce. To koleje wyróżnienie, które zdobył Uniwersytet Jagielloński.

zdjęcie dyplomu

W 2021 roku UJ kontynuował kampanię promocyjno-rekrutacyjną "Uniwersytet to ludzie", która przybliża sylwetki pracowników naukowych, administracyjnych i studentów naszej uczelni. Nowością w minionym roku był projekt pt. "Tydzień w Wydziałem" (TzW). Cykl przybliżał informacje o danym wydziale i był publikowany na stronie internetowej misja.uj.edu.pl i w uniwersyteckich mediach społecznościowych. Kampania trwała od lutego do września 2021 roku. Od lutego, w ramach kampanii, istnieje podcast popularnonaukowy Przystanek #misjaUJ, w którym naukowcy z naszego uniwersytetu przybliżają ciekawe zagadnienia popularnonaukowe. Oprócz tego przygotowane materiały w ramach "Tygodnia z Wydziałem" były publikowane na Instagramie i grupie na Facebooku.

Organizatorem konkursu Genius Universitatis jest fundacja Perspektywy, która od ponad 30 lat dostarcza profesjonalnie zebraną i opracowaną informację edukacyjną. „Nasze informatory, rankingi i targi edukacyjne od 1992 roku pomagają mądrze wybrać ścieżkę życiową kolejnym rocznikom absolwentów szkół podstawowych i ponadpodstawowych” – czytam na stronie głównego organizatora.

Konkurs Genius Universitatis od 2012 roku przyznaje nagrody z najlepsze kreatywne kampanie marketingowe w Polsce. Kapituła, na czele której stoi prof. dr hab. Artur Krajewski z Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, nagradza szkoły wyższe w kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i Best Genius. Każda ze zgłaszanych prac oceniana była według pięciu kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartość artystyczna oraz umiejętny dobór narzędzi.

Polecamy również
Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Prof. Marian Mrozek laureatem Nagrody Głównej PTM im. Hugona Steinhausa

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Orły "Wprost" dla przedstawicieli społeczności akademickiej UJ

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała

Robert Szuchta i Agnieszka Cahn odebrali Nagrodę im. ks. Stanisława Musiała

Badaczki Uniwersytetu Jagiellońskiego z Nagrodami Ministra Nauki

Badaczki Uniwersytetu Jagiellońskiego z Nagrodami Ministra Nauki

Widok zawartości stron Widok zawartości stron