Wszyscy studenci, doktoranci i słuchacze studiów podyplomowych mają możliwość oceny zajęć dydaktycznych, w których brali udział w każdym semestrze. Dla kursów całorocznych i realizowanych w II semestrze roku akademickiego 2019/2020 wprowadzono dodatkowe pytania obejmujące zagadnienia związane z prowadzeniem konkretnych zajęć w trybie zdalnym. Zgromadzone wyniki, z tej części pytań, zostaną włączone do kompleksowej analizy przebiegu zdalnego nauczania.
Zakres badania:
Do puli 5 pytań ogólnouniwersyteckich dodano 7 pytań dotyczących oceny przebiegu zajęć w trybie zdalnym:
- Czy został przedstawiony plan zajęć zdalnych z tego przedmiotu?
- Czy zastosowane formy pracy zdalnej były dostosowane do przekazywanych treści?
- Czy materiały dydaktyczne udostępniane przez prowadzącego były pomocne w przygotowaniu się do zajęć?
- Czy podczas zajęć w formie zdalnej miałeś/-aś wystarczającą możliwość interakcji z prowadzącym?
- Czy według Ciebie obciążenie pracą w formie zdalnej jest odpowiednie do liczby godzin i liczby punktów ECTS przypisanych do zajęć?
- Czy chciał(a)byś, żeby po powrocie do tradycyjnego funkcjonowania uczelni, część zajęć z tego przedmiotu odbywała się w formie zdalnego nauczania?
- Wskaż, w jakim stopniu zajęcia zdalne odbywały się w formie synchronicznej (np. spotkania z prowadzącym poprzez wideokonferencję) lub asynchronicznej (udostępnianie materiałów, korespondencja z prowadzącym).