Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Podwójny triumf UJ w konkursie Genius Universitatis 2020

Podwójny triumf UJ w konkursie Genius Universitatis 2020

Kampania promocyjno-rekrutacyjna #misjaUJ, przygotowana przez Centrum Promocji i Komunikacji UJ, zdobyła 2 nagrody w konkursie Genius Universitatis 2020 na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 6 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2020 w Warszawie. Uniwersytetowi Jagiellońskiemu przyznano 2. miejsca w kategoriach serwis rekrutacyjny oraz kampania w mediach społecznościowych.

#MisjaUJ, dołącz do #UJHeroes! - pod takim hasłem trwała kampania promocyjno-rekrutacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej głównymi bohaterami byli studenci i doktoranci uczelni, którzy przedstawieni w komiksowej formule, ukazali wyjątkowość studiowania na UJ. Do kierunków przez nich prezentowanych w sposób metaforyczny dopasowane zostały supermoce na wzór popularnych komiksowych bohaterów. Kampania trwała od 16 kwietnia do końca sierpnia 2019 roku.

Głównym medium społecznościowym wykorzystywanym w kampanii promocyjno-rekrutacyjnej #misjaUJ pozostał utworzony w 2018 roku profil @misjaUJ na Instagramie. Jego celem jest utrzymanie i rozwijanie komunikacji z kandydatami na studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Podczas trwania kampanii na profilu pojawiały się liczne zdjęcia, gify, wideo oraz InstaStories. Cała strategia prowadzenia profilu opierała się na stworzeniu graficznej szachownicy - używając na zmianę zdjęcia oraz grafiki z informacjami, poradami i ciekawostkami popularno-naukowymi z zakresu m.in. zarządzania czasem i psychologii - przygotowanej przy współpracy z wszystkimi wydziałami UJ. Dzięki założonej na Facebooku grupie Rekrutacja na UJ uniwersytet pomagał m.in. rozwiać wątpliwości dotyczące rejestracji, warunków przyjęcia na studia, informował o działających kierunkach.

W ramach kampanii powstała, dedykowana przyszłym studentom, strona internetowa misja.uj.edu.pl. Znalazły się na niej informacji o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, sylwetki osób biorących udział w cyklach UJHeroes, Twarze UJ i Drużyna UJ oraz zaprezentowano też korzyści płynące z wyboru Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego jako miejsca do studiowania.

Genius Universitatis to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Ma charakter otwarty - jest adresowany do wszystkich polskich uczelni, w tym wydziałów i instytutów. W tym roku zostało zgłoszonych 109 prac z 45 uczelni i wydziałów szkół wyższych. Konkurs obejmował 7 kategorii: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing i serwis rekrutacyjny.

Polecamy również
Prezes UOKiK nagrodził absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego

Prezes UOKiK nagrodził absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego

Spotkanie kandydatów na rektora UJ ze wspólnotą uczelni

Spotkanie kandydatów na rektora UJ ze wspólnotą uczelni

Oświadczenie prorektora UJ ds. <span lang="la">Collegium Medicum</span>

Oświadczenie prorektora UJ ds. Collegium Medicum

UJ w najnowszym <span lang="en">QS World University Rankings by Subject 2024</span>

UJ w najnowszym QS World University Rankings by Subject 2024

Widok zawartości stron Widok zawartości stron