Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Podwójny triumf UJ w konkursie Genius Universitatis 2020

Podwójny triumf UJ w konkursie Genius Universitatis 2020

Kampania promocyjno-rekrutacyjna #misjaUJ, przygotowana przez Centrum Promocji i Komunikacji UJ, zdobyła 2 nagrody w konkursie Genius Universitatis 2020 na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 6 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2020 w Warszawie. Uniwersytetowi Jagiellońskiemu przyznano 2. miejsca w kategoriach serwis rekrutacyjny oraz kampania w mediach społecznościowych.

#MisjaUJ, dołącz do #UJHeroes! - pod takim hasłem trwała kampania promocyjno-rekrutacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej głównymi bohaterami byli studenci i doktoranci uczelni, którzy przedstawieni w komiksowej formule, ukazali wyjątkowość studiowania na UJ. Do kierunków przez nich prezentowanych w sposób metaforyczny dopasowane zostały supermoce na wzór popularnych komiksowych bohaterów. Kampania trwała od 16 kwietnia do końca sierpnia 2019 roku.

Głównym medium społecznościowym wykorzystywanym w kampanii promocyjno-rekrutacyjnej #misjaUJ pozostał utworzony w 2018 roku profil @misjaUJ na Instagramie. Jego celem jest utrzymanie i rozwijanie komunikacji z kandydatami na studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Podczas trwania kampanii na profilu pojawiały się liczne zdjęcia, gify, wideo oraz InstaStories. Cała strategia prowadzenia profilu opierała się na stworzeniu graficznej szachownicy - używając na zmianę zdjęcia oraz grafiki z informacjami, poradami i ciekawostkami popularno-naukowymi z zakresu m.in. zarządzania czasem i psychologii - przygotowanej przy współpracy z wszystkimi wydziałami UJ. Dzięki założonej na Facebooku grupie Rekrutacja na UJ uniwersytet pomagał m.in. rozwiać wątpliwości dotyczące rejestracji, warunków przyjęcia na studia, informował o działających kierunkach.

W ramach kampanii powstała, dedykowana przyszłym studentom, strona internetowa misja.uj.edu.pl. Znalazły się na niej informacji o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, sylwetki osób biorących udział w cyklach UJHeroes, Twarze UJ i Drużyna UJ oraz zaprezentowano też korzyści płynące z wyboru Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego jako miejsca do studiowania.

Genius Universitatis to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Ma charakter otwarty - jest adresowany do wszystkich polskich uczelni, w tym wydziałów i instytutów. W tym roku zostało zgłoszonych 109 prac z 45 uczelni i wydziałów szkół wyższych. Konkurs obejmował 7 kategorii: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing i serwis rekrutacyjny.

Polecamy również
UJ został wybrany jako instytucja zarządzająca grantem dla inicjatywy <span lang='en'>PAAR-net COST Action </span>

UJ został wybrany jako instytucja zarządzająca grantem dla inicjatywy PAAR-net COST Action

Koncert w kolegiacie akademickiej św. Anny

Koncert w kolegiacie akademickiej św. Anny

Studentka UJ Daria Nawój triumfowała w drugim rzucie Akademickich Mistrzostw Małopolski

Studentka UJ Daria Nawój triumfowała w drugim rzucie Akademickich Mistrzostw Małopolski

Doktoranci UJ w międzynarodowych konsorcjach badawczych

Doktoranci UJ w międzynarodowych konsorcjach badawczych

Widok zawartości stron Widok zawartości stron