Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

E-podpis w rekrutacji na studia

Uniwersytet Jagielloński jest pierwszą publiczną uczelnią w Polsce, która wdrożyła procedury pozwalające na wykorzystanie podpisu elektronicznego w rekrutacji na studia. Zastosowane przez UJ rozwiązania umożliwiają otrzymanie przez kandydata pisma w sprawie przyjęcia na studia drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Korzyści dla kandydata wynikające z elektronicznego sposobu doręczenia pisma:

  • znaczne skrócenie czasu doręczenia pisma w sprawie przyjęcia na studia, w tym decyzji i postanowień. Kandydat na studia otrzymuje pismo tuż po jego wydaniu przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Rektora,
  • zwrot części opłaty rekrutacyjnej po skutecznym doręczeniu kandydatowi decyzji w sprawie przyjęcia na studia. W przypadku odebrania decyzji w formie elektronicznej, kandydat po zakończonej rekrutacji otrzyma zwrot 35 zł z wniesionej wcześniej opłaty rekrutacyjnej.

Jeżeli posiadasz bezpieczny podpis elektroniczny, załóż konto na Platformie ePUAP na stronie internetowej epuap.gov.pl/, weź udział w rekrutacji na studia w Uniwersytecie Jagiellońskim i odbierz w formie elektronicznej pisma w sprawie przyjęcia na studia.

Jeżeli nie posiadasz bezpiecznego podpisu elektronicznego, już wkrótce będziesz mógł skorzystać z udostępnionej na Platformie ePUAP funkcjonalności profilu zaufanego, która pozwoli Ci odbierać pisma w sprawie przyjęcia na studia poprzez ePUAP bez konieczności posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą kwalifikowanego certyfikatu.

Więcej informacji na temat wykorzystania podpisu elektronicznego w rekrutacji na studia w UJ znajdziesz tutaj.

Data opublikowania: 14.04.2011
Osoba publikująca: Magdalena Cielecka

Widok zawartości stron Widok zawartości stron