Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

DIMA 2012 w Instytucie Ekonomii i Zarządzania UJ

W dniach od 19 do 30 marca 2012 roku w Instytucie Ekonomii i Zarządzania funkcjonującym na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego odbyła się tegoroczna edycja międzynarodowego projektu DIMA (Digital Marketing Intensive Programme).

Ten cykliczny projekt zrzesza studentów i wykładowców z sześciu państw europejskich: Belgii, Finlandii, Niemiec, Grecji, Holandii i Polski. Studenci zostali wybrani na podstawie podjętego kierunku studiów (zarządzanie lub Informatyka) oraz stopnia znajomości języka angielskiego. Projekt DIMA ma na celu wymianę wiedzy oraz umiejętności między studentami a wykładowcami z takich obszarów tematycznych jak m.in.  zarządzanie strategiczne, marketing czy technologie informacyjne w biznesie. Podczas dwóch tygodni intensywnych zajęć, studenci uczestniczyć będą zarówno w zajęciach prowadzonych przez wykładowców Uniwersytetu Jagiellońskiego, jak i uczelni partnerskich. W formie zajęć przeważała praca zespołowa w interdyscyplinarnych i międzynarodowych grupach.

Ponad 40 studentów podzielonych zostało na multikulturowe zespoły, w których pod czujnym okiem nauczycieli akademickich z 6 krajów mieli zaprojektować i stworzyć unikalne e-venture. Dzięki połączonym wysiłkom przedstawicieli różnych kultur (dla których i tak język angielski był lingua franca), wykładowcy oraz przedstawiciele Google, Sabre i Motoroli mogli ocenić nie tylko ich pomysły na biznes, ale również strony internetowe, kampanie marketingowe, sposoby finansowania - i zostać przekonani bądź nie do udzielenia raczkującym firmom wsparcia finansowego. Program był świetną okazją do szlifowania umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, kompetencji kulturowych oraz zdobycia wiedzy o zarządzaniu strategicznym, pracy zespołowej, mediach społecznościowych i e-commerce.

Data opublikowania: 04.04.2012
Osoba publikująca: Mariusz Kopiejka

Widok zawartości stron Widok zawartości stron