Celem badania jest poznanie opinii studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego na temat różnych aspektów studiowania, w tym szczególnie przebiegu zdalnego nauczania. Bardzo zależy nam, abyście podzielili się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat tej formy kształcenia. Wasze oceny i sugestie pozwolą udoskonalić sposób jej funkcjonowania. Badanie potrwa tylko do 15 czerwca.
Cel badania:
- monitoring wdrożenia i przebiegu zdalnego nauczania na uczelni (rekomendacje MNiSW),
- monitoring procesu kształcenia w kontekście kryteriów oceny programowej Polskiej Komisji Akredytacyjnej,
- diagnoza zapotrzebowania na wsparcie w organizacji zajęć dydaktycznych realizowanych w trybie zdalnym (metodyczne, techniczne),
- określenie mocnych i słabych stron realizacji zajęć dydaktycznych w trybie zdalnym,
- prognozy wykorzystania zdalnego nauczania w przyszłości.
Zakres badania:
1.Moduł: "Ocena zdalnego nauczania"
- wdrożenie zdalnego nauczania w jednostce,
- wsparcie techniczne, organizacyjne,
- platformy i narzędzia zdalnego nauczania,
- materiały dydaktyczne,
- praca studentów,
- wady i zalety zdalnego nauczania,
- możliwość wykorzystania zdalnego nauczania.
2. Pozostałe moduły:
- satysfakcja ze studiowania,
- ocena jednostki dydaktycznej,
- ocena oferty dydaktycznej,
- ocena programu Erasmus+,
- ocena praktyk studenckich,
- ocena projektów badawczych,
- ocena bibliotek,
- ocena systemu informatycznego (USOSweb, poczta UJ, strony www, Pegaz),
- ocena akcji ankietowych,
- ocena procedur administracyjnych,
- ocena warunków socjalno-bytowych,
- ocena jednostek poza- i międzywydziałowych.
Adresaci:
- studenci, doktoranci, słuchacze szkół podyplomowych.
Dane:
- poziom jednostki dydaktycznej i programu studiów.
Kwestionariusz:
- zaproszenie skierowane drogą mailową (1.06, 5.06, 12.06).
Więcej o badaniu oraz raporty z lat poprzednich - tutaj.
Więcej na temat ewaluacji zdalnego nauczania - tutaj.