Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kalendarz

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

kwiecień 2022

20220408
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

II Konferencja Naukowa "Digital Ninjas"

Data: 08.04.2022
Kontakt: konferencja.dn@gmail.com
II Konferencja Naukowa "<span lang="en">Digital Ninjas</span>"

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Digital Ninjas". Ze względu na aktualną sytuację związaną z pandemią COVID-19 2. edycja wydarzenia zostanie zorganizowana w formie online. Konferencja nosi tytuł "Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie".


Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką roli mediów społecznościowych w marketingu oraz chcą się dowiedzieć, jaki mają one wpływ na odbiorców marek. Nasi goście, dzięki swej wiedzy i doświadczeniu, pomogą nam zgłębić tę tematykę.

Konferencja składać się będzie z 2 części:

  • wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
  • warsztatów z ekspertami.

Uczestnictwo może przybrać charakter czynny - wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online, zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 25 marca 2022, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Aby zgłosić uczestnictwo czynne, należy wypełnić specjalny formularz.

Przykładowa problematyka, wystąpień: zarządzanie relacjami z klientem przez media społecznościowe - customer relationship management, influencer marketing i jak wpływa na odbiorców, social selling, wpływ pandemii na zachowania konsumenckie, profil konsumenta - jak trafiać do różnych grup odbiorców przez działania w social mediach, rola Internetu w decyzjach zakupowych i inne.

Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. W tym przypadku również należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Link do formularzy na warsztaty zostanie udostępniony 4 kwietnia br.

Ważne daty:

  • do 23 marca przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji. 27 marca wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
  • do 3 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji. 4 kwietnia ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach; więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
  • do 30 kwietnia przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej. 14 czerwca rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.

Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron