Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Digital Ninjas". Ze względu na aktualną sytuację związaną z pandemią COVID-19 2. edycja wydarzenia zostanie zorganizowana w formie online. Konferencja nosi tytuł "Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie".
Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką roli mediów społecznościowych w marketingu oraz chcą się dowiedzieć, jaki mają one wpływ na odbiorców marek. Nasi goście, dzięki swej wiedzy i doświadczeniu, pomogą nam zgłębić tę tematykę.
Konferencja składać się będzie z 2 części:
- wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
- warsztatów z ekspertami.
Uczestnictwo może przybrać charakter czynny - wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online, zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 25 marca 2022, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Aby zgłosić uczestnictwo czynne, należy wypełnić specjalny formularz.
Przykładowa problematyka, wystąpień: zarządzanie relacjami z klientem przez media społecznościowe - customer relationship management, influencer marketing i jak wpływa na odbiorców, social selling, wpływ pandemii na zachowania konsumenckie, profil konsumenta - jak trafiać do różnych grup odbiorców przez działania w social mediach, rola Internetu w decyzjach zakupowych i inne.
Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. W tym przypadku również należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Link do formularzy na warsztaty zostanie udostępniony 4 kwietnia br.
Ważne daty:
- do 23 marca przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji. 27 marca wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
- do 3 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji. 4 kwietnia ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach; więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
- do 30 kwietnia przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej. 14 czerwca rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.