Zapraszamy od godz. 9.00 do godz.15.00 do Auditorium Maximum UJ przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie. Maturzyści będą mogli zapoznać się z ofertą edukacyjną Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na stoiskach na tegorocznych maturzystów oraz osoby zainteresowane ofertą edukacyjną naszej uczelni będą czekać przedstawiciele wydziałów, Samorządu Studentów UJ, organizacji studenckich i kół naukowych, pracownicy Działu Rekrutacji na Studia i Centrum Promocji i Komunikacji UJ.
W programie:
- wykłady otwarte,
- punkt informacyjno-rekrutacyjny (Hall, parter) – przedstawiciele Działu Rekrutacji na Studia odpowiedzialnego za rekrutację w Uniwersytecie Jagiellońskim będą do Waszej dyspozycji – odpowiedzą na wszystkie pytania związane z rekrutacją na studia, udzielą informacji o zasadach kwalifikacji, limitach przyjęć, harmonogramie rekrutacji, sposobie rejestracji na studia i na temat uwzględniania osiągnięć w olimpiadach ogólnopolskich i konkursach. Dodatkowe spotkania z przedstawicielami Działu Rekrutacji na Studia - 9:15 oraz 13:00,
- stoiska 16 wydziałów (Sala Wystawowa, II piętro) - tutaj będzie można bezpośrednio porozmawiać ze studentami i pracownikami naukowymi, zapoznać się z ofertą edukacyjną Wydziałów,
- stoiska organizacji studenckich i jednostek UJ (sala seminaryjna) – bo studiowanie, to nie tylko nauka i czas spędzony w aulach wykładowych. Kultura, zdrowie i rekreacja, rozwijanie pasji – w jednym miejscu będziecie mogli zapoznać się z bogatą ofertą, jaką UJ ma dla Was w czasie odpoczynku od nauki,
- prezentacje wydziałów – uzupełnieniem spotkań przy stoiskach wydziałowych będą prezentacje poszczególnych Wydziałów w formie prezentacji multimedialnych, filmów, dyskusji.
Szczegóły na stronie dzien-otwarty.uj.edu.pl.
Organizatorem Dnia Otwartego jest Centrum Promocji i Komunikacji UJ. Współorganizatorem jest Samorząd Studentów UJ.
Regulamin wydarzenia dostępny jest pod tym linkiemRegulamin Dnia Otwartego 2024
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt z CPiK
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Nie obowiązują zapisy.
Dołącz do wydarzenia na FB