перейти до основного змісту

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту

Kalendarz

Навіґативний ланцюжок Навіґативний ланцюжок

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту

жовтня 2022

20221017
попередній тиждень
наступний тиждень

XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Turystyka w Naukach Społecznych

Дата: 17.10.2022 - 18.10.2022
Місце: Bukowina Tatrzańska (Pensjonat „Orlik”)
організатор: Instytut Przedsiębiorczości UJ
Contact: konferencjaturystyka@uj.edu.pl
веб-сайт події: https://forms.office.com/r/mqvs27HTwe
XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Turystyka w Naukach Społecznych

Instytut Przedsiębiorczości UJ zaprasza na 12. edycję międzynarodowej konferencji naukowej Turystyka w Naukach Społecznych, która odbędzie się w dniach 17-18 października 2022 w Białce Tatrzańskiej. Współorganizatorem wydarzenia jest Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział w Szczecinie oraz Euro-Asia Tourism Studies Association.

Celem konferencji jest kontynuacja problematyki cyklu dotychczasowych 11 konferencji dotyczących zagadnień funkcjonowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu epidemii COVID-19 na funkcjonowanie branży hotelarskiej, wymiana doświadczeń i wiedzy przedstawicieli nauki oraz biznesu w kontekście aktualnych trendów i zmian dotykających sektor turystyczny, ze szczególnym uwzględnieniem rynku hotelarskiego oraz przegląd badań naukowych w obszarze turystyki przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych zajmujących się w/w problematyką. Podczas trwania konferencji zostanie zorganizowana sesja miedzynarodowa w ramach spotkań Tourism Cafe Lab, w kooperacji z Euro-Asia Tourism Study Association.

W ramach konferencji poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • wpływ epidemii COVID-19 na funkcjonowanie branży hotelarskiej
  • praktyki, strategie odbudowy rynku turystycznego
  • wyzwania współczesnego rynku turystycznego
  • systemy inteligentne w turystyce
  • nowoczesne technologie w działalności turystycznej
  • rozwój i planowanie turystyki w czasach post-pandemicznych
  • edukacja turystyczna i jej rola w odbudowie rynku turystycznego
  • nowe koncepcje w zarządzaniu turystyką
  • Revenue Management w przedsiębiorstwach turystycznych
  • turystyka zrównoważona
  • zachowania konsumentów w branży turystycznej (w tym hotelarskiej)
  • bezpieczeństwo w branży turystycznej
  • rachunkowość i finanse w branży turystycznej
  • turystyka międzynarodowa i zarządzanie kryzysowe w czasach pandemii

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Instytutu Przedsiębiorczości UJ.

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту