Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Absolwentka UJ laureatką konkursu "Teraz Polska Promocja"

Już po raz siódmy Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA, Polska Organizacja Turystyczna oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizowały konkurs na najlepszą pracę magisterską, dotyczącą promocji Polski.

- Młodzi patrzą na szansę budowy atrakcyjnego, nowoczesnego wizerunku Polski o wiele bardziej pozytywnie niż pokolenie, które już jako dorosłe wchodziło w epokę wolnego rynku. Klucz do sukcesów w promocji Polski i jej dorobku to dobra edukacja. Inwestowanie w naukę to dosłownie inwestowanie w rozwój kraju - mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska".

Nagrodę Specjalną Ministra Rozwoju Regionalnego otrzymała Judyta Lubacha-Sember z Uniwersytetu Jagiellońskiego za pracę Konkurencyjność regionu świętokrzyskiego, napisaną pod opieką dr. Rafała Wisły z Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W pracy dokonano pomiaru kapitału intelektualnego polskich województw za pomocą przygotowanego przez autorkę modelu. Kapitał intelektualny rozważany był tu jako jeden z czynników konkurencyjności regionów. Ostatnim elementem pracy było sprawdzenie prawdziwości tezy o zależności atrakcyjności inwestycyjnej regionu od poziomu syntetycznego indeksu kapitału intelektualnego. Część teoretyczna pracy została poświęcona zagadnieniom rozwoju regionalnego, konkurencyjności regionów oraz kapitału intelektualnego regionów.

Warto przypomnieć, że w poprzedniej edycji konkursu "Teraz Polska Promocja" wyróżniono dwóch absolwentów naszej Uczelni. Jury wyróżniło pracę magisterską Piotra Nowaka Proces kontaktu kultur w Belfaście a projekty Stowarzyszenia Polskiego w Irlandii Północnej, a Nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych otrzymała Kaja Julia Galińska za pracę Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej jako narzędzie brandingu narodowego. Przykład polskiej prezydencji w II połowie 2011r.

Data opublikowania: 11.12.2013
Osoba publikująca: Łukasz Wspaniały

Widok zawartości stron Widok zawartości stron