Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Uniwersytecki fanpage na Facebooku nagrodzony przez Perspektywy

Laureaci 4. edycji konkursu Genius Universitatis (Materiały Fundacji Edukacyjnej Perspektywy)

W piątek 27 lutego 2015 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas ceremonii otwarcia XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy, poznaliśmy zwycięzców 4. edycji konkursu Genius Universitatis 2015 na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni w roku akademickim 2014/15. Plebiscyt zorganizowała Fundacja Edukacyjna Perspektywy. Szkoły wyższe oceniono w pięciu kategoriach: reklama prasowa wspierająca rekrutację, instrument promocji międzynarodowej uczelni, fanpage na Facebooku, gadżet promocyjny wspierający rekrutację i rekrutacyjny serwis internetowy.

- O tym, że szkoły wyższe muszą się promować, wie każdy rektor zabiegający o to, by w warunkach niżu demograficznego pozyskać kandydatów na studia - młodych ludzi, korzystających z nowoczesnych form reklamowego przekazu. Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej - mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

Uniwersytet Jagielloński zajął II miejsce w kategorii fanpage na Facebooku. Jury przyznało tę nagrodę za „wysoką ocenę przypiętego w czasie rekrutacji wpisu na Facebooku, pod którym kandydaci mogli zadawać pytania, na które odpowiadały osoby odpowiedzialne za proces rekrutacji. Takie FAQ tworzone oddolnie warte jest docenienia."

Zwycięskie prace oraz komentarze jurorów zostały przedstawione na stronie perspektywy.pl.

Data opublikowania: 27.02.2015
Osoba publikująca: Łukasz Wspaniały

Widok zawartości stron Widok zawartości stron