Jakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia "Marketing w farmacji" organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.
Konferencja "Marketing w farmacji" pozwoli zdobyć niezbędne informacje, ułatwiające zrozumienie mechanizmów rynku farmaceutycznego. Podczas intensywnych 5 dni na uczestników czekają tematyczne webinary dotyczące różnorodnych zagadnień, co pozwoli spojrzeć na marketing wieloaspektowo. Swoim doświadczeniem podzielą się kompetentne osoby pracujące w branży. Wydarzenie nie skupia się jedynie na teoretycznej wiedzy, gdyż każdego dnia będą odbywać się warsztaty. Pokażą one jak w efektywny sposób wykorzystać zdobyte wiadomości.
Uczestnictwo w wydarzeniu daje niezwykłą szansę na uzyskanie kompleksowej wiedzy i przydatnych umiejętności. Zrozumienie roli jaką pełni marketing w farmacji, z pewnością pomoże wielu osobom podczas codziennej pracy, czy też zdobywania wymarzonego stanowiska.
Organizatorzy zapraszają w piątek 2 lutego na wykład promujący wydarzenie - "EBM w marketingu farmaceutycznym". To świetna okazja, aby już teraz zacząć poszerzać swoją wiedzę.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na Facebooku.