Wyniki konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej ogłoszono podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2016, która odbyła się 26 lutego w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Uniwersytet Jagielloński zajął II miejsce w kategorii "serwis rekrutacyjny uczelni", przyznane za stworzenie strony internetowej kierunek.uj.edu.pl. Nagrodę odebrała Kinga Drechny-Mucha, kierownik Działu Promocji i Informacji UJ.
Do konkursu zgłosiło się 50 uczelni (w tym 3 wydziały), a warunki regulaminu konkursu spełniło i zakwalifikowało się 171 prac.
Prace oceniano w pięciu kategoriach:
- reklama prasowa wspierająca rekrutację: 21 prac konkursowych
- event wspierający rekrutację: 31 prac konkursowych
- gadżet promocyjny wspierający rekrutację: 25 prac konkursowych
- fanpage uczelni na Facebooku: 36 prac konkursowych
- film promujący uczelnię: 35 prac konkursowych
- rekrutacyjny serwis internetowy: 23 prace konkursowe
Konkurs organizowany jest w celu promocji dobrych praktyk marketingowych przez wydawnictwo Perspektywy we współpracy z portalem Marketing przy Kawie.
Fot. Krzysztof Wojciewski