перейти до основного змісту

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту

Wiadomości

Навіґативний ланцюжок Навіґативний ланцюжок

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту

Uniwersytet Jagielloński liderem zestawienia Premium Brand

Uniwersytet Jagielloński liderem zestawienia Premium Brand

To prowadzony od dekady ogólnopolski projekt badawczy sprawdzający, jakie marki cieszą się najlepszą reputacją wśród Polaków. W tym roku badacze po raz pierwszy przeanalizowali także reputację szkół wyższych. Zwycięzcą rankingu został bezapelacyjnie Uniwersytet Jagielloński.

 

 

Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna", marka uczelni stała się narzędziem w walce o studenta. Te szkoły, które będą potrafiły ją umiejętnie zbudować i wykorzystywać w grze rynkowej, nie muszą się obawiać skutków niżu demograficznego.

Badacze oceniali reputację 20 szkół wyższych na podstawie pięciu kluczowych wymiarów: prestiżu (czy na uczelni można polegać), referencji (czy można polecić ją znajomym), atmosfery wokół niej (czy media piszą o niej dobrze, czy źle), CSR (czy bierze pod uwagę dobro otoczenia), a także perspektyw zawodowych (czy kojarzy się z szansą na dobrą pracę).

Zwycięzcą rankingu został bezapelacyjnie Uniwersytet Jagielloński z wynikiem 74 punktów. Kolejne miejsca zajęły ex aequo Politechnika Warszawska, Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie i Szkoła Główna Handlowa (71 punktów) oraz Warszawski Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Warszawski i Politechnika Wrocławska (po 70 pkt.). Stawkę z 59 punktami zamknęły Uniwersytet Rzeszowski oraz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.

Premium Brand ma na celu wspomaganie marek i firm o wysokiej reputacji w działaniach promocyjnych. Umożliwia zdobycie wiarygodnych i rzetelnych referencji. Udział w projekcie daje szereg korzyści dla laureatów. Po pierwsze dostarcza wiedzy na temat pozycji marki na rynku, ponieważ uczestnicy otrzymują szczegółowy raport dotyczący reputacji marki lub firmy. Po drugie Nagroda Wysokiej Reputacji Premium Brand wyróżnia i uwiarygadnia daną firmę i markę na rynku. Po trzecie laureaci otrzymują licencję na użytkowanie godła promocyjnego w komunikacji promocyjnej i marketingowej, w mediach, sprzedaży, relacjach inwestorskich oraz na rynku kapitałowym.

рекомендовано
UJ został wybrany jako instytucja zarządzająca grantem dla inicjatywy <span lang='en'>PAAR-net COST Action </span>

UJ został wybrany jako instytucja zarządzająca grantem dla inicjatywy PAAR-net COST Action

W serii Monografie FNP ukazały się książki dwojga badaczy związanych z UJ

W serii Monografie FNP ukazały się książki dwojga badaczy związanych z UJ

W Szpitalu Uniwersyteckim rozpoczęły się testy nowatorskiego tomografu

W Szpitalu Uniwersyteckim rozpoczęły się testy nowatorskiego tomografu

Naukowiec oraz studenci z UJ stypendystami fundacji Fulbrighta

Naukowiec oraz studenci z UJ stypendystami fundacji Fulbrighta

Відображення мережевого вмісту Відображення мережевого вмісту