Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wiadomości

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Małgorzata Zając w finale 18. edycji konkursu Julles Allemand Trophy

Małgorzata Zając w finale 18. edycji konkursu <span lang="en">Julles Allemand Trophy</span>

28 czerwca na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym odbył się finał krajowy międzynarodowego konkursu adresowanego do studentów stomatologii, który wygrała Małgorzata Zając, wówczas studentka, a dziś absolwentka kierunku lekarsko-dentystycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.

Dzięki temu Małgorzata Zając będzie reprezentować Polskę podczas międzynarodowego finału konkursu, który  odbędzie się w D'Annunzio University of Chieti we Włoszech we wrześniu br.

Odbywający się od 2004 roku Julles Allemand Trophy (JAT) to jedyny konkurs w dziedzinie stomatologii estetycznej, w którym biorą udział studenci uniwersytetów z całego świata. Nagrodą główną w tym konkursie jest 3-miesięczny staż w katedrze Oral Science, Restorative Dentistry Section na Uniwersytecie w Chieti we Włoszech. Konkurs odbywa się na blisko 100 uczelniach w 25 europejskich państwach. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 30 000 studentów, każdego roku zgłasza się do konkursu około 3 500 uczestników. 

Studentkę do konkursu przygotowała dr n. med. Teresa Szupiany-Janeczek, adiunkt w Katedrze Stomatologii Zintegrowanej UJ CM, której kierownikiem jest prof. dr hab. n. med. Jolanta Pytko-Polończyk.

zdjęcie dyplomu dla Małgorzaty Zając

Polecamy również
Kolejne granty na pojedyncze działania z zakresu badań podstawowych

Kolejne granty na pojedyncze działania z zakresu badań podstawowych

Chemicy z UJ publikują na łamach "<span lang="en">Molecular Cancer</span>"

Chemicy z UJ publikują na łamach "Molecular Cancer"

Naukowcy UJ na kolejnej liście rankingowej konkursu Miniatura 7

Naukowcy UJ na kolejnej liście rankingowej konkursu Miniatura 7

Granty dla młodych badaczek rozpoczynających karierę naukową

Granty dla młodych badaczek rozpoczynających karierę naukową

Widok zawartości stron Widok zawartości stron